czwartek, 16 października 2014

#ZEBRA


TankTop Muzalewska
Sweater H&M
Shorts Muzalewska
Baracelets H&M
HandBag H&M
Boots Lasocki

#Toruń, Okolice Hotelu Bulwar

Cześć:) Dzisiejsza stylizacja wykorzystuje korzystną temperaturę :D

TankTop uszyłam z dzianiny, wkrótce będzie można zakupić basic'owe koszulki w kilku kolorach. Spodenki także są mojego autorstwa:) Szablon znalazłam w " Burdzie". Wykonałam z zamszowej spódnicy po babci. Z racji na sztywność materiału, spodenki posiadają kilka zakładek, którymi dopasowałam je do sylwetki. Z tyłu wstawiłam duży, metalowy zamek.
 Trzeba pamiętać, że każde nawet najmniejsze przeszycie zostawia nieodwracalny ślad na materiale, więc jeżeli chcecie wykorzystać wtórnie skórę oraz skóropodobne rzeczy musicie to bardzo dobrze przemyśleć. Ja weszłam w posiadanie wąskiej spódnicy, złożonej z czterech klinów i uwierzcie, że było ciężko wykroić szablon, by było symetrycznie.
Ciekawostka : Jeśli chcesz by szwy w skórze były płaskie, należy je podkleić klejem do skóry. Często ten trik stosuje się także w futerkach :)

Hmm mam sporo ubrań z H&M i to chyba już zdążyliście zauważyć,
Tejże sieciówka ma bardzo ciekawe ubrania, lecz czasami ich jakość nie idzie w parze z ceną. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo zwracam uwagę na to co kupuję i za ile. Staram się budować moją szafę z ponadczasowych i dobrych jakościowo ubrań. Dobre rozwiązanie, bo wydaję dużo mniej! Ubrania vintage i z second-hand'u także korzystnie wpływają na mój budżet :D 

Podzielcie się ze mną, tym czy i w jaki sposób oszczędzacie. Jestem ciekawa czy zwracacie uwagę na ceny i jakość. 


Kochani biorę udział w Miss Polski, zapraszam do głosowania na mnie :P
Wchodzimy tu-> KLIK
Z góry dziękuję wszystkim za wsparcie:*
7 Grudnia Finał w Polsacie! 

Pozdrawiam 
SM :*























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz