niedziela, 5 października 2014

#Wind

Dress Muzalewska (my project)
Scarf  Muzalewska
Ring House
HighHeels Zara

Dwa różne miejsca. Pierwsze zdjęcie zostało wykonane przez Seweryna Cieślika
Z wizytówek do Miss Polski

#MissPolski2014
#Jaworzyna Krynicka 1114 m.n.p.m.

------

Poniżej zdjęcia wykonał Tomasz Kelak
Jego blog KLIK

#Toruń, UMK

Pogoda coraz gorsza. Wprawia w ponury, jesienny nastrój. Codziennie wypijam dwa kubki gorącej czekolady, okrywam się cieplutkim kocem i gdy się ogrzeję to dopiero mogę działać. 
Niedziela była dniem leniucha i dobiega końca. Myślę sobie- Uff..., w końcu - lecz z drugiej strony jutro poniedziałek i mnóstwo pracy. Mam nadzieję, że wykonam wszystkie zamierzone projekty w ciągu najbliższego tygodnia i w końcu zwolnię szafę u Mamy !:D Nie ukrywam- Będzie bardzo ciężko.
Płynnie przechodząc do stylizacji...
Sukienka składa się z dwóch części : Sukienki i dopinanej spódnicy.
. Sukienkę basic można nosić jako podstawę do wielu stylizacji, a dopinając spódnicę można w łatwy sposób stworzyć bardzo elegancką sukienkę, zajmującą mało miejsca. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne :)
Z reszty materiału uszyłam apaszkę. 
Do całości dodałam pierścień z motywem ptaków, który świetnie pasuje do całej stylizacji.
Buty już miałam wcześniej, ale tak wydłużają nogę, iż pokusiłam się by użyć kolejny raz! Poza tym są bardzo wygodne :)

Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach :)
Pozdrawiam:*
SM.









Kilka zdjęć z kręcenia filmików dla telewizji Polsat 
#wizytówki Miss Polski 2014 
Foto Milion Mieloch 





 # mojego autorstwa zdjęcia
 Jaworzyna Krynicka


Zapraszam do sklepu -Zakładka sklep ->dla pupili ;d 
Oryginalne muchy dla naszych podopiecznych 
Na zdjęciu zadowolona Funieczka -właścicielka Aga W. :d




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz