wtorek, 30 września 2014

#Tokyo


 Shirt Vintage 
Pants H&M
HighHeels H&M
Case Muzalewska
Watch Spirit

Dog Diesel

Dog collar MacLeather

GEOFIZYKA, Toruń


Dobry Wieczór albo dzień dobry :) Dzisiejszy dzień był paskudny. Cały czas padało. Razem z Dieselkiem zmokliśmy, ale w rezultacie się opłaciło, co widać na zdjęciach. Powrót na studia będzie ciężki po długim leniuchowaniu, ale już myślę o kolejnym zgrupowaniu z Miss Polski co napawa mnie entuzjazmem na najbliższy miesiąc :) Następnie 7ego grudnia Finał w Krynicy Zdrój! Emisja w Polsacie

Koszula kimono wykonana ze starej bluzki po babci, z długim rękawem, o kształcie nietoperza. Całość zmniejszyłam. Wzorowałam się na szablonie z innej bluzki kimono. Rękawy skróciłam i je podłożyłam. Doszyłam równie stary metalowy guzik, by nadać koszuli charakteru. Z resztek materiału uszyłam Dieselkowi muchę :)
Spodnie dopasowane z H&M wykonane są z satyny. Zapinane z boku na złoty zamek, u dołu także znajdują się złote zamki. Zamki zostały przykryte plisą. 

Etui na tablet uszyłam ze starego etui (fuksjowy tył) oraz z resztek futerka. Od środka podszyłam polarem.  Z racji na etui, Diesel ma jasną obrożę.
Do stylizacji dobrałam koka, by najlepiej zaprezentować całą stylizację. Dopełnieniem całości są fuksjowe usta. Postawiłam na minimalizm.

Zapraszam do sklepu, jak na razie można zakupić stylowe muchy dla pupili KLIK (Zakładka Sklep)

Można oddawać cały czas na mnie głosy na Miss Polski Internetu ->KLIK
Za wszystkie głosy z góry bardzo dziękuję!:)

Mom<3

Pozdrawiam
SM. 



 

























kilka #selfie z Diziem








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz